Friday, January 4, 2013

Let's get some shoes

Just got back from St. Louis, had car problems, went out to dinner because there was nothing at home and finally had internet connection. I'm so sorry this is so late! This look could be festive, the scarf has silver colored linings and has a cool color change. Scarves can quickly dress any outfit up, which is a huge plus if you are in a hurry for late new year parties. (did anyone notice my polka dot socks a.k.a. lack of shoes?)
________

Je viens d'arriver de St. Louis, on a eu des problèmes de voiture, on est sorti manger parce qu'il n'y avait rien dans le frigo et enfin, j'ai eu ma connexion d'internet. Je suis désolée que ce post est si tard! Ce look peut être festif, l'écharpe à des reflets argenté et un camaïeu de bleu et de vert. Les écharpes peuvent rendre un ensemble habillé très vite, ce qui est un énorme plus si vous êtes pressé d'aller à une fête de nouvel an. (est-ce que quelqu'un à remarquer mes chaussettes à pois, enfin, le manque de chaussures?)






Shirt- Merona
Jeans- Mossimo Supply Co.
Socks- Merona
Watch- Swatch
Scarf- gifted
~Emma

No comments:

Post a Comment

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...